Aldi Asda
// Aldi i Asda zmieniają nazwy produktów do higieny kobiecej na „produkty okresowe”
// Supermarkety są ostatnimi krokami w ślad za siecią chemiczną Boots

Aldi i Asda zostały skrytykowane przez kupujących za zmianę nazwy swoich produktów do higieny kobiecej na „produkty z epoki”.

Supermarkety są ostatnimi, które podążają śladem sieci chemicznej Boots.

Działacze z zadowoleniem przyjęli zmianę, którzy argumentowali, że nazywanie ich produktami higienicznymi stygmatyzuje okresy jako niehigieniczne.


CZYTAJ WIĘCEJ: Asda po krytyce zmienia etykietę „higiena kobieca”


Jednak kupujący uderzają w Aldi w mediach społecznościowych za to, co uważają za „sygnalizację cnoty”.

Wielu klientów było otwartych na nową nazwę, ale inni mówili, że byli „zniesmaczeni” potrzebą zmiany marki.

Aldi był jednym z pierwszych, który zaktualizował oznakowanie w sklepach dla artykułów takich jak tampony, ręczniki i wkładki higieniczne.

Asda powiedział w marcu, że „jest dumny, że dokonaliśmy tej zmiany w sklepach, aby lepiej odzwierciedlić nastawienie kupujących do produktów z epoki”.

Tymczasem Aldi poinformowała, że ​​wprowadza nowe oznakowanie we wszystkich swoich ponad 960 sklepach, od „Higieny kobiecej” po „Produkty okresowe” w lipcu, aby lepiej odzwierciedlić to, jak ludzie mówią o okresach.

Dyrektor ds. różnorodności i integracji w Aldi British isles, Richard Shuttleworth, powiedział: „Cieszymy się, że zmieniliśmy nazwę kategorii zarówno w sklepie, jak i w Internecie, aby lepiej odzwierciedlić to, jak kupujący myślą o produktach z epoki”.

Kliknij tutaj, aby zapisać się do bezpłatnego codziennego biuletynu e-mailowego Retail Gazette