IKEA Australia daje klientom możliwość zakupu mebli i artykułów gospodarstwa domowego z drugiego życia po obniżonej cenie za pośrednictwem nowej platformy zakupów online, As-Is Online.

Klienci IKEA Queensland byli pierwszymi, którzy wypróbowali zakupy pod koniec kwietnia, przed wprowadzeniem ich teraz we wszystkich 10 sklepach IKEA Australia.

Klienci mogą przeglądać w sekcji As-Is Online na stronie internetowej IKEA produkty wycofane z produkcji, delikatnie używane i eksponaty po wystawowe, a także wcześniej pokochane produkty zwrócone za pośrednictwem usługi Kup z powrotem. Po zarezerwowaniu produktów online odwiedzają wybrany sklep, aby sfinalizować zakup i odebrać swoje meble lub artykuły gospodarstwa domowego z obszaru w stanie, w jakim się znajduje.

„Nasza nowa platforma As-Is Online daje naszym klientom łatwy sposób na bardziej zrównoważone zakupy i znajdowanie idealnych produktów wyposażenia domu, aby uczynić ich życie w domu lepszym” – powiedział Lachlan Mitchell, lider ds. odzyskiwania produktów IKEA Australia.

„Ponieważ koszty życia stale rosną, Australijczykom zależy na przystępności cenowej. As-Is Online nie mogło nadejść w lepszym momencie dla klientów, aby uzyskać świetną ofertę na produkty z drugiego życia, z cenami od 20% do 75% niższymi od ceny oryginalnego produktu”.

As-Is Online jest częścią ambicji IKEA, aby do 2030 r. stać się pozytywnym dla klimatu, dając przedmiotom użytkowym drugą szansę i drugi dom, minimalizując niepotrzebne odpady i wpływ na środowisko.