women wellness trends

Jak w przypadku każdej firmy, jednym z najważniejszych atutów e-commerce lub sklepu internetowego są jego zapasy. Nie możesz nadążyć za zapotrzebowaniem klientów, jeśli nie spełnisz wymagań dotyczących zarządzania zapasami. Z drugiej strony utrzymywanie wysokiego poziomu zapasów jest równie szkodliwe. Możesz zauważyć, że duża część Twoich akcji się zestarzeje i pozostanie niesprzedana, co spowoduje straty dla Twojej firmy.

To powiedziawszy, bardzo ważne jest spełnienie niezbędnych wymagań dotyczących zarządzania zapasami, szczególnie w przypadku firm e-commerce. Twój sklep internetowy może zwiększyć swoją bazę klientów, jeśli utrzymasz swój zadowoleni klienci gdy nadążasz za ich zamówieniami. Na szczęście technologia zapewniła teraz nowe narzędzia, z których można korzystać, dzięki czemu jest bardziej dostępna w celu usprawnienia wymagań dotyczących sklepu i zarządzania zapasami w firmie.

W tym przewodniku dowiesz się, jak ulepszyć process inwentaryzacji swojego sklepu internetowego poprzez śledzenie niezbędnych wymagań dotyczących sklepu internetowego i zarządzania zapasami. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej.

Automatyzacja za pomocą systemu zarządzania zapasami

Ręczny technique inwentaryzacji powinien wystarczyć, gdy Twój sklep internetowy jest jeszcze w pierwszych miesiącach działania. Gdy Twoja działalność się rozszerzy, process ręczny może już nie wystarczyć. Zarządzanie zapasami to długi i żmudny proces, który może być również dość czasochłonny. Wraz z rozwojem sklepu internetowego Twoje obciążenie będzie coraz większe.

Tutaj zaletą jest automatyzacja. Możesz wykonać Integracja CartRover Shopify lub podobnych systemów do witryny Twojego sklepu internetowego, dzięki czemu możesz otrzymywać aktualizacje w czasie rzeczywistym o swoich zapasach. Gdy tylko klient sfinalizuje zamówienie lub zakup, systemy te mogą automatycznie odzwierciedlać te zmiany w stanie zapasów lub stanów magazynowych.

Dzięki automatyzacji masz nie tylko wydajny program inwentaryzacji, ale także dokładny. W 10 sposób możesz znacznie ograniczyć błędy ludzkie.

Zarządzaj zwrotami

Jedną z najbardziej frustrujących części prowadzenia sklepu e-commerce jest możliwość zwrotów. Zwroty mogą być wyższe w firmach internetowych, ponieważ klienci nie mają kontaktu z Twoimi produktami i nie oglądają ich osobiście, w przeciwieństwie do firmy fizycznej. Zwłaszcza, gdy sprzedajesz odzież lub prowadzisz sprzedaż detaliczną, możliwość zwrotu jest jeszcze bardziej powszechna.

Fałszywa nadzieja na sprzedaż to nie tylko przygnębiające, ale także dodatkowa praca nad zarządzaniem stanami magazynowymi, gdy konsekwentnie przywozisz produkty do magazynu. Kluczem do sprawnego zarządzania tym jest właściwe zarządzanie czasem.

Gdy klient zainicjuje zwrot, odnotuj to natychmiast, gdy tylko ten sam produkt zostanie zwrócony na półki. Wprowadź tę zmianę w swoim systemie i nie czekaj na później. W 10 sposób możesz pokazać tę zmianę na swojej stronie internetowej lub w sklepie internetowym i ponownie wprowadzić produkt do sprzedaży. Oczywiście możesz wystawić przedmiot z powrotem do sprzedaży, jeśli w pierwszej kolejności nie miał żadnych wad.

Określ odpowiednie minimalne i maksymalne poziomy zapasów

Gdy Twoja firma internetowa działa już od co najmniej kilku miesięcy, możesz już mieć jasne pojęcie o minimalnym i maksymalnym poziomie zapasów. Zidentyfikowanie tego numeru jest kluczowe, aby wiedzieć, kiedy należy uzupełniać zapasy, a kiedy nie.

Kiedy twoje zapasy osiągną minimum, powinieneś zostać ostrzeżony, że nadszedł czas, aby kupić nowe zapasy. Wykonanie tego natychmiast minimalizuje opóźnienia w zamówieniach spowodowane niedostępnością zapasów. Alternatywnie może to również przełożyć się na potencjalne utracone zyski, gdy masz klienta, który chce dodać wyprzedany produkt do koszyka.

Cały Twój zespół magazynowy może działać wydajniej i płynniej, gdy ustalisz minimalny i maksymalny poziom zapasów. Pozwala to skutecznie usprawnić zarządzanie zapasami, dzięki czemu zawsze utrzymujesz właściwe liczby. Na szczęście większość systemów zarządzania zapasami ma wbudowaną tę funkcję, dzięki czemu możesz śledzić poziom zapasów.

Podkreśl znaczenie wysyłki

Nigdy nie lekceważ znaczenia wysyłki. Tę część wyprzedaży trzeba mocno uwydatnić i podkreślić. Pamiętaj, że czas wysyłki wpływa również na zdolność Twojej firmy do utrzymania poziomu zapasów.

Istnieje wiele aspektów związanych z wysyłką. Na przykład zwróć uwagę, jak długo to trwa twoi dostawcy wysyłać zamówienia z ich lokalizacji do Twojego magazynu lub biura. Znajomość tych ram czasowych gwarantuje, że zamówisz nowe zapasy we właściwym czasie. Dodaj dzień lub dwa jako dodatek do ram czasowych dostawcy, aby zrobić miejsce na opóźnienia frachtu, które również mogą być nieuniknione.

Zwrócenie uwagi na czas i dni wysyłki zmniejsza również opóźnienia w Twoim sklepie internetowym, gdy wciąż czekasz na przybycie zapasów. Masz to, czego potrzebujesz w każdej chwili, gotowe na każde zamówienie klienta.

Podsumowanie

Zapewnienie stałego poziomu zapasów dla Twojej firmy online ma kluczowe znaczenie dla Twojego wzrostu i sukcesu. Jeśli nie będziesz ostrożny w utrzymywaniu poziomu zapasów, możesz niekorzystnie wpłynąć na stabilność firmy. To trudne, ale dzięki postępowi technologicznemu w e-commerce nie pozostawisz swojego biznesu w zawieszeniu z nieuzupełnionymi zapasami.

Wpis Jak usprawnić wymagania dotyczące sklepu internetowego i zarządzania zapasami pojawił się jako pierwszy na stronie Retail Minded.

Leave a Reply