Currys ujawnił, że jedna piąta jego zamówień online jest teraz odbierana w sklepach, z czego połowa została odebrana tego samego dnia.

Wynika to z faktu, że usługa Order & Accumulate wzrosła o 18% w roku zakończonym 30 kwietnia.

Firma poinformowała, że ​​jej sprzedaż „Zamów on line w sklepie”, gdzie koledzy w sklepie sprzedają klientom produkty z asortymentu on the web, jest teraz o 118% wyższa niż dwa lata temu w Wielkiej Brytanii.

W krajach skandynawskich 39% sprzedaży on the web odbywało się za pośrednictwem Order & Obtain, przy czym całkowita sprzedaż w tym kanale wzrosła o 49% w porównaniu do dwóch lat temu.

Currys powiedział również, że w tym roku stworzył silniejsze partnerstwo z GXO, upraszczając operacje logistyczne w Wielkiej Brytanii poprzez współpracę z nimi zarówno w zakresie logistyki magazynowej, jak i transportowej. Powiedział, że poprawia to szybkość logistyki, a także umożliwia bardziej zintegrowane dane i raportowanie.

W przyszłym roku Currys wprowadzi się do nowej powierzchni magazynowej w Wielkiej Brytanii i rozpocznie budowę nowego centrum dystrybucyjnego w Jönköping w Szwecji.

Currys poinformował również, że po dwóch latach ograniczeń i wąskich gardeł w dostawach zapewnia teraz dobre zapasy i dostępność w większości kategorii. Ostrzegł jednak, że niedobory komponentów i wąskie gardła produkcyjne nadal powodują braki w zapasach niewielkiej liczby produktów.

Kredyty obrazkowe: