MODA

Sprzedaż po pełnej cenie Future była o 4,7% wyższa niż oczekiwano w drugim kwartale, ponieważ więcej osób wróciło do kupowania odzieży wizytowej na letnie imprezy.

W ciągu trzech miesięcy do 30 lipca całkowita sprzedaż detaliczna artykułów odzieżowych i artykułów gospodarstwa domowego wzrosła o 5%.

Następnie powiedział, że występ był częściowo spowodowany niezwykle ciepłą i suchą pogodą oraz wyraźnym powrotem do formalnego ubioru, napędzanym przez stłumiony popyt na imprezy towarzyskie.

Okazało się również, że wiele trendów dotyczących produktów powróciło do norm sprzed pandemii, a wskaźniki zwrotów online i nadwyżki zapasów powróciły do ​​poziomów sprzed zablokowania.

Z kolei sprzedaż w sklepach Upcoming wzrosła w tym okresie o 12%, choć wzrost online wyniósł zaledwie ,2%.

Upcoming powiedział: „Na pierwszy rzut oka nasze wyniki sprzedaży w pełnym zakresie cen w porównaniu z ubiegłym rokiem sugerują, że wzrost w Internecie został zatrzymany, a handel detaliczny przeżywa pewien renesans. Z pewnością tak jest w przypadku jednego roku. Uważamy jednak, że zmiany te odzwierciedlają krótkoterminowe odwrócenie trendów pandemicznych i prawdopodobnie nie będą wskazywać na długoterminowe fashionable w zachowaniach konsumentów”.

Wyślij 10 artykuł do znajomego

Aby korzystać z tej funkcji, musisz być zalogowany.

Zaloguj się tutaj