Wiadomości z branży detalicznej dostarczane bezpośrednio do Ciebie. Zapisz się do Retail-Insider.

The LCBO otworzyła sklep o powierzchni 6944 stóp kwadratowych w nowej części Bay Street Promenade na Union Station w Toronto.

Obsługując ponad 75 000 członków społeczności i 300 000 odwiedzających dziennie, lokalizacja ma 4840 stóp kwadratowych powierzchni wystawowej i oferuje 144 stóp liniowych przestrzeni chłodniczej. Union Station LCBO oferuje również ponad 1000 get, alkoholi wysokoprocentowych, piw, gotowych do spożycia koktajli i chłodziarek.

Sklep oferuje usługę odbioru tego samego dnia: zamówienia złożone w dniu lcbo.com będzie gotowy do odbioru w kasie sklepu w ciągu dwóch godzin (jeśli jest na stanie).

LCBO na Union Station (Zdjęcie: LCBO)
LCBO na Union Station (Zdjęcie: LCBO)

Dołączając do Sephory, która została otwarta w zeszłym tygodniu, LCBO jest najnowszą marką, która zostanie otwarta na promenadzie na Union Station. W ciągu najbliższych kilku miesięcy w części detalicznej najbardziej ruchliwego węzła komunikacyjnego w Kanadzie zostanie otwartych wiele nowych sklepów i restauracji, w tym Decathlon, TD Bank, The Queenston i % Arabiki.

Union Station przechodzi ogromny wieloletni remont, który obejmuje repozycjonowanie i przebudowę części handlowej najbardziej ruchliwego węzła tranzytowego w Kanadzie, który po ukończeniu rozszerzy się do około 170 000 stóp kwadratowych.

Z siedzibą w Toronto Konsultanci Handlowi Beauleigh oraz Osmington współpracowaliśmy w procesie twórczym w celu konceptualizacji i realizacji wizji sprzedaży detalicznej Union Station.

NAJNOWSZE FILMY O POUFNYCH POSZUKIWANIACH HANDLOWYCH