Sieć quick foodów Hungry Jack’s, po udanym programie pilotażowym, wprowadza ofertę kawy dla baristów pod nazwą Jack’s Cafe w 410 sklepach w całym kraju.

Ponieważ kawa jest trzecim najczęściej zamawianym pozycją w śniadaniowym menu Hungry Jack, firma chce wykorzystać popyt konsumentów na kawę przygotowywaną przez baristę na wynos. Można to również uznać za strategiczną odpowiedź na konkurencyjną sieć McDonald’s McCafe na rynku kawiarni szacowanym na 10,7 miliarda dolarów rocznie.

Jack’s Cafe oferuje znakomitą mieszankę łączącą ziarna Arabiki z Papui Nowej Gwinei i Kostaryki z kawą Robusta, opisywaną jako „unikalny smak moreli z ciężkim body”.

Dyrektor generalny Hungry Jack, Chris Green, powiedział: „Jack’s Cafe to idealne miejsce dla osób poszukujących pysznej kawy, niezależnie od tego, czy jest to poranny odbiór, czy też utrzymanie ich przez cały dzień.

„Zazwyczaj projekt tej wielkości zabierałby od pięciu do siedmiu lat, jednak udało nam się to osiągnąć w ciągu dwóch lat, aby szybciej dostarczyć lepszą kawę Australijczykom i udowodnić, że kawa jest lepsza w Hungry Jack’s”.

Wszystkie sklepy wyposażone są w maszyny do parzenia kawy włoskiego producenta Rancilio.

Gama Jack’s Cafe.

Szef marki Pleasure Villanueva będzie asystował w rozwoju kawy, operacjach i szkoleniach, aby wprowadzić ten projekt w życie. Stworzy software szkolenia baristów.

Hungry Jack’s organizuje ofertę śniadaniową tylko w aplikacji o nazwie Jack’s Cafe Thirty day period, aby zachęcić konsumentów do spróbowania nowej kawy.