Peleton osłodzone zachęty dla pracowników dzięki jednorazowym premiom pieniężnym i zmianom w planie wynagrodzeń akcji ponieważ pracuje nad utrzymaniem pracowników i naprawą borykającego się z problemami biznesu, według wewnętrznych notatek widzianych przez CNBC. Zmiany pojawiają się nieco ponad pięć miesięcy w planie naprawczym dyrektora generalnego Barry’ego McCarthy’ego. McCarthy został mianowany CEO na początku lutegozastępując założyciela Johna Foleya, gdy wydatki Peloton wymknęły się spod kontroli, a popyt na rowery spadł ze szczytu pandemii. W czasie zmiany przywództwa Peloton ogłosił, że obniży roczne koszty o około 800 milionów dolarów. Obejmowało to zlikwidowanie 2800 miejsc pracy, czyli około 20 procent stanowisk w korporacjach.

Całkowita sprzedaż detaliczna: Zdobycie lojalności pracowników jest kluczowym elementem planu naprawczego Peloton. Marka spodziewa się, że lepiej wynagradzani i bardziej zainwestowani pracownicy kupią strategię restrukturyzacji, jednocześnie wzmacniając biznes w czasie, gdy tak wielu detalistów i marek ma trudności z zapełnieniem wolnych pozycji. Peloton zauważył, że popyt na swój domowy produkt conditioning wzrósł na początku pandemii, ponieważ siłownie były zamykane, a ludzie poddawali się kwarantannie w swoich domach. Jednak wraz z tym wzrostem popytu nastąpił gwałtowny wzrost kosztów dla firmy, a gdy popyt osłabł wraz z ustąpieniem pandemii, Peloton znalazł się w sytuacji finansowej nie do pozazdroszczenia. Zadowolenie pracowników będzie ważne, ponieważ Peloton chce przekształcić użytkowników po raz pierwszy pozyskanych na początku pandemii w lojalnych rzeczników marki.