Miliony kupujących prawdopodobnie porzucają koszyki podczas corocznej imprezy wyprzedażowej Amazon Prime Day, a jeden na 10 prawdopodobnie zostawia produkty z powodu przytłaczających wyborów.

Te 10% może reprezentować prawie 21 milionów kupujących.

To najważniejszy wynik badania „Paraliż analityczny” przeprowadzonego przez platformę angażującą klientów Emarsys. Badanie analizuje proces podejmowania decyzji przez konsumentów i wykazało, że jeden na pięciu konsumentów w USA, 17%, jest przytłoczony swoim wyborem, jak wynika z komunikatu prasowego.

Jak wynika z komunikatu, ponad połowa, 64% konsumentów w USA, planuje kupować produkty na Amazon podczas imprezy Prime Day.

Dodatkowe ustalenia dotyczące konsumentów obejmują:

  • 28% chce, aby marki priorytetowo traktowały promocje, którymi są osobiście zainteresowane.
  • 23% chce, aby marki wyświetlały tylko te produkty, które wcześniej kupiły.
  • 14% chciałoby, aby marki oferowały mniejszy wybór i miały mniej produktów w sprzedaży.

„Wybór konsumentów nie jest złą rzeczą, ale w najbardziej ruchliwych okresach sprzedaży ważne jest, aby detaliści nie przytłaczali swoich klientów do punktu paraliżu. Poza tym istnieje ryzyko, że je przeciążą” – powiedział w komunikacie Kelsey Jones, globalny dyrektor ds. marketingu produktów w firmie Emarsys.