ŻYWNOŚĆ I AMP Consume

30 czerwca 2022 | przez Biuletyn Detaliczny

Costco, detalista magazynów członkowskich, odnotował 14,4 procentowy wzrost sprzedaży w Wielkiej Brytanii.

Sprzedaż amerykańskiego giganta, który ma sklepy w Bristolu i Birmingham, w roku zakończonym w sierpniu 2021 r. sięgnęła nawet 3,5 miliarda funtów, wzmocniona wzrostem liczby kupujących podczas blokady Covid-19.

To drugi rok dwucyfrowego wzrostu Costco, po wzroście o 15,7 procent w tym samym okresie w 2020 r., jak donosi Retail Gazette.

Sprzedaż on the web Costco wzrosła o 69 procent do 256 milionów funtów w sezonie 2020/21.

Komentując dane, starszy analityk ds. handlu detalicznego IGD’s Retail Assessment, Patrick Mitchell-Fox, powiedział: „Ten drugi rok wyjątkowego wzrostu pokazuje, że nawet po zakończeniu wczesnych faz pandemicznych zakupów paniki Costco było w stanie utrzymać silny wzrost sprzedaży jako kupujący. starali się odbyć mniej podróży i przechowywać większe zapasy żywności i napojów w domu, zwłaszcza gdy sektor poza domem pozostawał pod wpływem ograniczeń dotyczących zdrowia publicznego.

„Oprócz dużego popytu na artykuły spożywcze, napoje i artykuły gospodarstwa domowego, Costco skorzystało również na kupujących, którzy chcą poprawić swoje środowisko domowe poprzez wydatki na elektronikę, meble i produkty ogrodowe”.

Wyślij 10 artykuł do znajomego

Aby korzystać z tej funkcji, musisz być zalogowany.

Zaloguj się tutaj