WSZYSTKO NAraz hasło przewodnie Vicenzaoro wydaje się całkiem trafne, ponieważ w końcu wrześniowa edycja pokazu butików z biżuterią powróciła z pełną mocą wraz z międzynarodowymi wystawcami i zwiedzającymi.

Widok z lotu ptaka na Wenecję podczas przylotu na lotnisko Marco Polo

Dynamiczny pokaz obfitował w ekscytujące programy, prelekcje i wydarzenia, a także ogromną liczbę wystawców, od wysokiej biżuterii po biżuterię szlachetną i sztuczną, pozyskiwanie materiałów, technologię i sprzęt. Pokaz objął całą linię produkcyjną biżuterii, marketingu i e-commerce i zrobił to dobrze. Każda sala została dedykowana do określonej sekcji i z najnowszą aplikacją Biżuteria Złota Chmura łatwo było poruszać się po salach, aby łatwo i szybko znaleźć marki i kategorie.

Podobnie jak poprzednie edycje, tym razem wejście zostało ozdobione mieniącym się złotem, doskonałym sentymentem do pokazu i błyszczącą biżuterią na wystawie. Ilekroć przechodziłeś obok wejścia, urzekająca złota ściana czarowała odwiedzających i nikt nie mógł przestać filmować i fotografować przed nią.




Wrześniowa edycja rozpoczęła się 9 września z ponad 1000 wystawców rozsianych po 8 halach, a w porównaniu z 2019 r. ogólna liczba odwiedzin wzrosła o 10%, a ponad połowa frekwencji (51%) była międzynarodowa ze 124 krajów. Vicenzaoro okazało się być centrum biznesu, szkoleń, informacji i networkingu.

Subskrybuj kanał Vicenzaoro na YouTube, aby oglądać wszystkie prelekcje i seminaria. Kliknij Tutaj!

Oto niektóre z najważniejszych wydarzeń programu:

FABERGÉ x Sport of Thrones jedyne w swoim rodzaju jajko, obejrzyj wideo tutaj!

FABERGÉ x Recreation of Thrones jedyne w swoim rodzaju jajko, obejrzyj wideo tutaj!

Yoko Londyn Wysoka kolekcja biżuterii

Mattioli unikalne kreacje

Nanis kultowy naszyjnik Transformista

W dodatek do wspaniałych klejnotów, Trendbook biżuterii wydarzenie był inny atrakcja z wystawa który był prowadzone autorstwa Paoli De Luki, dyskutować strategii i marketingu oraz nadchodzące trendy.

Kliknij tutaj do Dostawać Twój własny Kopiuj z 10% zniżki przy użyciu tego kodu: SZAMPANAGEM

Tracey i ja z naszym BIŻUTERIA TRENDBOOK 2024 chodzenie po mieście Vicenza

Inne atrakcja był kiedy Tracey i ja byli wybrany do udostępnienia nasz ulubiony sztuki z przedstawienie, możesz? obejrzyj cały movie na Youtubea oto kilka zdjęć zza kulis nas:

Z Michaelem Hakimianem w kolekcji Empress by Yoko Londyn

Z Alessio Boschi wyjaśniając swoją najnowszą kolekcję z wpływami kultury perskiej Harem Ogród

Prezentacja Palmiero Alter zegarki

Balsamiczna i przewiewna pogoda września była po prostu idealna na spacery i podziwianie pięknego miasta Vicenza. Ponadto wspaniałe towarzystwo wszystkich blogerów i influencerów o biżuterii, którzy tak ciężko pracowali, aby zapewnić kompleksową relację z pokazu na żywo. Każdego wieczoru organizowaliśmy wydarzenia organizowane przez VO, które były doskonałą okazją do omówienia naszych najlepszych znalezisk i podzielenia się naszymi odkryciami.

Najlepsza grupa dziennikarzy, blogerów i influencerów w branży jubilerskiej

Najlepsza grupa dziennikarzy, blogerów i influencerów w branży jubilerskiej

Tracey, Stefania i ja

Wczoraj rano w Vicenzy!

Specjalne podziękowania dla Złotego Zespołu at Vicenzaoro , Stefanii Favaro, Francesce Bicciato, Micheli Moneta i Marco Carniello za uczynienie tego doświadczenia tak płynnym, jak to tylko możliwe i sprawili, że wszyscy czuliśmy się jak w domu. Do zobaczenia w styczniu 2023!

Leave a Reply