Cartology, należąca do Woolworths Group, detaliczna firma medialna, ma zamiar kupić sprzedaż detaliczną poza domem, Shopper, za 150 milionów dolarów.

Według Shoppera sprzedaż jest „znaczącym kamieniem milowym” dla firmy, uznając jej rozwój i sukces, jednocześnie podkreślając rosnące znaczenie detalicznego OOH w australijskim krajobrazie medialnym.

„Jest to ekscytujące wydarzenie dla Shopper i wierzymy, że przyniesie korzyści naszym agencjom, reklamodawcom i partnerom nieruchomości oraz całej branży. Integracja z ofertą Cartology zapewni ulepszone dane i możliwości reklamowe obecnym partnerom Shopper”, mówi współzałożyciel i dyrektor generalny Shopper, Ed Couche.

„Shopper osiągnął wielki sukces dzięki niesamowitej pracy i poświęceniu naszych pracowników oraz ich chęci dążenia do rozwoju i wyjątkowych wyników biznesowych dla naszych partnerów. Jako firma, dostarczanie innowacji i najwyższych standardów usług było sednem wszystkiego, co robimy. Miało to fundamentalne znaczenie dla naszego sukcesu i przyczyniło się do przygotowania firmy do tego najnowszego i znaczącego kroku”.

Transakcja podlega zwyczajowym warunkom, w tym zatwierdzeniu przez ACCC, a zakończenie sprzedaży ma zostać sfinalizowane do końca roku kalendarzowego 2022.

„Ważne, że w okresie do zakończenia Shopper i Kartologia pozostaną odrębnymi podmiotami, a Shopper będzie nadal obsługiwać operacyjnie nasze agencje, marki i partnerów nieruchomości”, mówi Shopper.