Woolworths otworzył wielomilionowe centrum obsługi klienta (CFC) w Brisbane w stanie Queensland.

Specjalnie wybudowany magazyn o powierzchni 10 000 m2 znajduje się 18 km od CBD na terenie Goodman’s Rochedale Motorway Estate i może pomieścić 25 000 produktów.

Firma twierdzi, że jest to jedyny obiekt CFC w swojej sieci oferujący usługę Direct-to-Boot. Łącząc dostawy i odbiory, firma spodziewa się realizować 30 000 zamówień klientów tygodniowo.

Sally Copland, dyrektor zarządzający Woolworths w EComX, powiedziała, że ​​kupujący w Brisbane „naprawdę przyjęli” zakupy spożywcze online, aby odzyskać czas w swoim intensywnym życiu.

„W ciągu ostatnich trzech lat obserwowaliśmy ponad trzykrotny popyt na artykuły spożywcze online w Metro Brisbane, trend, który obserwujemy w całym stanie Queensland.

„Otwarcie Rochedale CFC znacznie zwiększy nasze możliwości dostaw tego samego dnia na południowym zachodzie Brisbane, odblokowując szybsze i bardziej elastyczne opcje zakupów online dla naszych klientów”.

Magazyn wyposażony jest w zbieranie wody deszczowej, inteligentne pomiary w celu zmniejszenia zużycia energii i ma na dachu 850 paneli słonecznych, które zaspokoją około 20 procent rocznego zapotrzebowania zakładu na energię elektryczną.