Jeśli chodzi o zakupy do szkoły, w tym roku konsumenci będą koncentrować się na wygodzie i przystępnej cenie, wynika z raportu trendów zakupowych LTK.

Podczas gdy inflacja wpływa na zachowania zakupowe, konsumenci odkrywają sposoby radzenia sobie z presją cenową i niedoborami zapasów, jak wynika z komunikatu prasowego na temat wyników raportu.

Konsumenci robią zakupy wcześniej, aby znaleźć oferty i robią zakupy on line, jeśli chodzi o decyzje zakupowe.

Według raportu sezon zakupowy BTS rozszerza się w tym roku w odpowiedzi na czynniki ekonomiczne i rozpoczął się pod koniec czerwca. Prawie jedna trzecia planuje robić zakupy od końca czerwca do początku lipca, a większość będzie robić zakupy do końca lipca.

„Inflacja ma ogromny wpływ na zachowania zakupowe. Aby sprzedawcy detaliczni mogli zdobyć największy section kupujących z powrotem do szkoły, milenialsi i pokolenie Z, muszą być na rynku wcześniej i promować się dłużej, z większym naciskiem na mobilność on line, w tym kup on line w sklepie i współpracować z twórcami, aby zwiększyć ruch w Internecie i w sklepie” – powiedział w komunikacie Rodney Mason, szef marketingu, partnerstwa marek w LTK.

Dane pochodzą z dwóch ankiet przeprowadzonych w United states of america w maju 2022 r. wśród grup 1026 i 1052 uczestników.