Głośniki

Danica Konetski

Główny przemysł, towary konsumenckie w opakowaniach
Dane skarbów

Danica Konetski jest dyrektorem branżowym ds. towarów konsumpcyjnych w opakowaniach dla danych skarbowych, wiodącym dostawcą platformy danych konsumenckich (CDP) dla przedsiębiorstw. Wcześniej zajmowała się spostrzeżeniami i analityką zarówno w Kraft, jak i ConAgra. Była również dostawcą-partnerem z rolami konsultingowymi i sprzedażowymi w Kantar (spółka WPP), a ostatnio w IBM, gdzie uzyskała certyfikat starszego eksperta ds. branży konsumenckiej i pracowała w Data and Analytic Expert services oraz IBM Products and services dla Siły sprzedaży. Danica ukończyła studia MMR w Terry School of Enterprise na College of Georgia.

Irene Sibaja

Dyrektor branży, handel detaliczny
Dane skarbów

Irene Sibaja jest dyrektorem branżowym ds. handlu detalicznego w zakresie danych skarbowych, wiodącego dostawcy platformy danych konsumenckich (CDP) dla przedsiębiorstw. Wcześniej była wiceprezesem ds. sukcesu klienta Sam’s Club, a wcześniej kierowała strategicznymi inicjatywami marketingowymi dla klientów w ramach portfolio Kimberly Clark dla Walmart i Sam’s Club. W swojej istocie Irene ma obsesję na punkcie klienta – wykorzystuje to skupienie i 25 lat sukcesów w strategii, sprzedaży detalicznej i analizie danych, aby wprowadzać innowacyjne rozwiązania ROI w różnych organizacjach. Posiada tytuł MBA z Harvard Small business Faculty oraz licencjat z języka angielskiego na Uniwersytecie Rice.

Tim Denman

Redaktor naczelny
RIS

Lisa Johnston

Redaktor
CGT