Od listopada Yazoo Young children przestawi się z plastikowych opakowań na bardziej ekologiczne opakowania kartonowe. Aby wprowadzić rozróżnienie między podstawowymi produktami Yazoo i Kids, Minions pojawi się na opakowaniach zbiorczych x3 i x6 w ramach trwającej współpracy Common.

Paczki dla dzieci zaprezentują rozpoznawalne postacie Minionków w nowym, kwadratowym opakowaniu, które pasuje do pudełka na drugie śniadanie.

Wraz z premierą nowego filmu Minions: The Rise of Gru, ukazanym 1 lipca, przez całe lato będzie prowadzona także nowa cyfrowa kampania reklamowa, mająca na celu zwiększenie świadomości na temat serii Yazoo Youngsters.

Marka jest również częścią kampanii „Better Overall health Food items Scanner App”, która obejmuje wszystkie smaki, w tym ostatnio zatwierdzoną odmianę czekolady, z plakietką „Dobry wybór”, co ułatwia rodzicom dokonywanie zdrowszych wyborów dla ich dzieci. Całe kakao użyte w czekoladzie Yazoo Young ones jest również zatwierdzone przez Rainforest Alliance.

Maren Fuhrich, brand supervisor w FrieslandCampina, powiedziała: „Projekt opakowania Minionków pomagał zwiększać świadomość od początku 2020 roku i zapewnia, że ​​asortyment wyróżnia się na półce.

„Zrównoważony rozwój jest dla nas kluczowy w FrieslandCampina, dlatego z dumą przedstawiamy nowe, ekologiczne opakowania kartonowe tej jesieni. W połączeniu ze świetnymi odżywkami Yazoo Little ones i wiązaniem Minionków, jesteśmy pewni, że będzie hitem zarówno dla rodziców, jak i dzieci”.

Yazoo Little ones jest dostępny w smakach czekoladowym, truskawkowym i bananowym (opakowania zbiorcze x3/x6) w sklepach spożywczych, sklepach stacjonarnych i hurtowych.